fredag, augusti 26, 2022

Jobb, möten och resdag

 På plats på jobbet idag och passade på att springa en runda på lunchen när Henke åkte hem. Idag kom en elektriker som ska installera en snabbladdare till bilen. Rekognoserade idag och kommer och gör installationen på måndag.

På eftermiddag blev det möte om en problematisk fastighetsäare och sen checkade jag ut lite tidigare, 15:30.

Blev en promenad med tjejerna och sen middag med renskav och blomkålsris innan jag satte mig i bilen och körde upp till Umeå.

Anlände klockan 22 och hade lite problem med incheckningen då koden inte fungerade och de först inte hittade min bokning. Inte fanns där någon ledig parkeringsplats heller men efter lite strul så ordnade det sig i alla fall och jag kunde rasta Esset en kortis, köpa lite godis och sedan slappa lite framför tvn.

Det blev en mycket varm natt då det var enormt varmt på hotellet. I morgon väntar start på tollingjaktprov.

Inga kommentarer: