tisdag, augusti 30, 2022

Tillbaka på jobbet

 Idag var jag tillbaka på jobbet igen och efter gårdagens dataproblem så fungerar nu datorn som den ska även om alla program inte riktigt ser ut som på min ordinarie dator.

På lunchen åkte jag hem till tjejerna och eftersom Vinna av någon anledning är halt på frambenet så blev det en kort promenad så då valde jag att promenera runt bäcken.

Direkt efter lunch stannade jag till i stan och bokade tid hos optikern för jag tror att jag måste skaffa terminal/läsglasögon nu. 

På eftermiddagen blev det ett riktigt busväder och regnet vräkte ner. Tack och lov varade det inte så länge så när jag kom hem från jobbet så hade det upphört. Tanken var att gå ut i skogen och plocka kantareller men eftersom det var så blött blev det istället en promenad genom byn.

Till middag lagade vi pasta med en pastasås med strimlat kött och kantareller.

Inga kommentarer: