fredag, oktober 28, 2022

Utbildning och hemmajobb

 Fördelen med hemmajobb är jag har bättre möjlighet att springa. Idag var det utbildning mellan 10-12 så jag satte hemma och jobbade. Passade då på att ge mig ut på en löprunda vid 9-tiden istället för att fika. Blev nästan 5 km på 25 minuter så denna veckan har jag sprungit nästan 2 mil eftersom jag ju sprang över en mil i tisdag och sedan sprungit 4 respektive 5 km efter det. 💪💪💪

Efter lunch hade jag tänkt skriva lite inspektionsrapporter men det dök upp ärenden och telefonsamtal som gjorde att jag faktiskt inte fick en enda rapport skriven. Vid 15-tiden fick jag dessutom ont i skallen så jag flexade ut 15:15 men då hade jag faktiskt gjort full dag så jag kunde lägga mig och vila med gott samvete.

När Henke kom hem blev det promenad genom byn och sedan lagade vi kycklingpaj till middag.

Inga kommentarer: