onsdag, oktober 26, 2022

Frossardag

 På plats på jobbet idag med avtackning av Jenny som slutar. Jenny har varit administratör på räddningstjänsten och plan- och bygglov (som ju vi sitter med) men går nu över till räddningstjänsten på heltid. Det blev en rejäl avtackning i form av räksmörgåsar på förmiddagen och sedan kladdkaka, glass, grädde, färska bär mm på eftermiddagen. Idag skulle man verkligen ha behövt en joggingtur.... 😀

Henke åkte hem till tjejerna idag så jag kunde ta en kort lunch eftersom jag hade lite inspektioner att genomföra. Nu blev det lite ändrade planer på eftermiddagen men en inspektion blev i alla fall genomförd.

Efter jobbet tog vi på oss  pannlampor och reflexer och sen ledde jag Henke och tjejerna in i skogen. Blir så less av att alltid gå vägen genom byn så skönt att variera lite. Blev en hyffsad promenad innan vi var hemma så jag klarade stegmålet på 105000 steg innan dagen var slut.

På kvällen blev det rester från gårdagens middag och sedan serietitt på tv innan jag kröp till kojs vid 23:30.

Inga kommentarer: