torsdag, april 24, 2008

Jogging

Först på morgonen blev det som vanligt styrketräning i en timma. Jobbade sedan på som vanligt. Kan väl säga att måndagen överfall på djurskyddsinspektörerna har påverkat kontoret så en hel del arbetstid denna vecka går åt till diskussioner med anledning av det inträffade.

Efter jobbet hade jag så ont i huvudet att jag blev tvungen att lägga mig och ta en tablett så fort jag kom hem. Piggade på mig efter en dryg halvtimme och då tog jag mig i kragen och sprang 5 km så nu har jag i alla fall sprungit en dag denna vecka även om den varit häktisk. Henke sprang med Neo och jag med Humla.

Efter en välförkänt dusch blev det middag och sedan gjorde vi en handlarlista till i morgon och gjorde klart med räkningarna denna månad. På tal om räkningar så såg vi Lyxfällan efteråt och det paret hade verkligen problem... Tur att man inte har det som dem men en massa inkassoavgifter, kronfogsskulder och kreditskulder och inte en enda tillgång...

Resten av kvällen spenderades framför datorn eller tvn

Inga kommentarer: