fredag, april 04, 2008

Ytterligare en vecka till ända

Ja tiden flyger fram och snart är det dags för start på tollingjaktprov igen. Förustsätter att jag kommit med på Södertäljeprovet eftersom de förlängt anmälningstiden och jag ju anmält före det, då borde man väl vara klar...? Hur som helst så vore det bra att få börja träna på allvar igen för det känns konstigt att starta nästan otränad.

På jobbet hann jag äntligen skriva en massa beslut och skrivelser som ledat på hög så nu har högen blivit något lägre men än är det långt tills jag ser botten i högen...

På lunchn gick vi med våra hundar och Roland och Gunillas labbar Ginny och Kokki. Det var full speed på de båda och det stack titt som tätt men som tur är så kommer de ju när man ropar även om det inte alltid var blixtsnabbt...

Efter jobbet åkte jag upp på Håsta och gick en sväng där som variation. Blev även lite hoppträning men den gick inge vidare så vi promenerade istället och hundarna var helt galna och flög på varann hela tiden...
.
När jag kom hem igen blev det en god sallad med Bresola- och Seranoskinksallad till förrätt och sedan Helenas räkrätt till varmrätt. Såklart med en fördrink och sedan några glas vitt vin till....
Efterrätten bestod av kaffe och en coccosboll.

Efter det så stod det packning inför morgondagen på schemat samt en dusch för att slippa göra det i morgonbitti

Inga kommentarer: