söndag, april 13, 2008

Stadsrunda

Efter frukost och dusch åkte jag ner på stan. Var evigheter sedan jag gick på stan men trots det så blev det inte någon shopping. Ja, förutom lite blommor då som jag handlade och ska plantera i morgon eftersom det visade sig att jag inte hade jord hemma.

Efter lunchen och lite datasurf tog jag med hundarna upp i skogen. Herrejösses vad de sprang och vädrade vilt, hela tiden. När det äntligen lugnat sig, ja då började de jaga varann istället. Hehe skoj hade det de i alla fall.

Eftersom Henke fått feber idag så kunde vi inte hänga med på restaurang som planerat. Blev istället till att beställa hem lite chinamat. Gjorde först lite goda tilltugg och sedan käkade vi trerätters middag men sen var vi proppmätta!!!

Kvällen spenderades framför tv:n

Inga kommentarer: