söndag, april 26, 2009

Träning hos Sanna

Idag bar det av till Gillingsboda för apporteringsträning hos Sanna på Aktivivas. Jag villa ha hjälp med Humlas självständiga arbete då jag tycker hon är långsam och saknar Jävlarannamma. Ibland är hon ju dessutom helt omotiverad så jag ville ha lite tips. Humla visade sina svagheter väldigt tydligt så det var perfekt! Hon visade idag sin värsta omotivation som hon uppvisar till och från på våra egna träningar men som hon sällan visat upp så tydligt på kurs.

Det var en bra träning med en hel del nytänk och nykläckta idéer.

Det blev en lång dag. Jag åkte hemmifrån klockan 07:15 och kom inte hem förrän klockan 20:15 å då var jag rejällt trött.

Henke gjorde en god risotto å så stekte vi lax till det, smakade verkligen smaskens!

Här kommer några stackars bilder...









Inga kommentarer: