måndag, augusti 24, 2009

En solig dagen efter...

Vaknade kl. 9:00 efter en skön natt då jag sovit som en stock. Åt frukost och efter att Henke spelat lite Wii med Anton så gick vi en promenad runt byn, ca 6 km. Längst vägen hittade vi för första gången kantareller så de tog vi såklart med oss.

Vi kom tillbaka till Änga klockan 13 och då var det ju hög tid för lunch. Massor med goda rester från kvällen före intogs i det soliga och härliga vädret ute i trädgården. Partytältet togs ner, logen städades ur och jag passade på att skjuta lite luftgevär innan vi rundade av vid 15:30-tiden och begav oss in mot stan igen.

Efter att ha packat upp kände jag att jag var ehlt slut så jag kröp ner under filten och somnade en timma. Kollade sedan lite dator och tv innan vi beslutade oss för att vi trots allt måste äta lite middag. Henke hackade lite tillbehör till Tacos medan jag tog hundarna på en prommis.

Efter maten piggade vi på oss lite så vi blev sittandes med en film fram till klockan 23:30 då det var hög tid att krypa till kojs.

Inga kommentarer: