tisdag, augusti 04, 2009

Garage/förrådsstädning och Änga

Henke var motiverad att rensa upp i garaget och förrådet efter allt byggande som nu är klart så han började med det direkt efter frukosten. Jag gick med hundarna men var sedan med och räjde fram tills det var dags för lunch. Då käkade vi men sen var jag så trött att jag gick och la mig en stund trots det fina vädret och allt som fanns att göra.

Som tur var ringde Helena som hade tinat lite vilt så vi åkte iväg och tränade vid båten. Vi körde några närsök med kråka, kaja och duva. Humlas vilthantering var rikigt bra idag och hon skötte sig riktigt fint.

När jag kom hem vid 18-tiden så åkte vi direkt till Änga för att äta och sova över där. Vi grillade och såg sedan en film, Taken vilken är himla bra och väl värd att se igen. Såklart blev det även ett dopp i poolen, det var ju supervarmt idag!!!

Inga kommentarer: