onsdag, april 07, 2010

Inte sååå tokigt idag heller...

På jobbet blev det lite ineffektivitet eftersom Miljöreda låg nere större delen av dagen men lite blev i alla fall gjort.

Var nere och strosade på stan på lunchen och sedan efter käkade vi direkt vi kom hem. Medan Henke stekte på lite Pytt i panna så klippte jag klorna på Neo och Humla. Efter maten råkade jag slå på tvn och konstaterade att det var en Wallanderfilm som precis börjat så jag blev sittande och tittade på den. Klockan strax efter klockan 18 kom jag i alla fall ut med hundarna. Gick en runda ner till Båten och sökte det försvunna kopplet sedan i vintras men inte då, än har det inte tinat fram.

Träffade sedan Gunilla med lilla Maggie och så de hundarna fick busa lite. Hundarna fick sedan dela på en pyttelitet tennisbollssök på 20*20 meter. Väl hemma igen så skottade jag lite ytterligare på gården och sedan kom Roland och Gunilla över och kollade hur vår grind i trappen var monterad.

Såg fuskbyggarna och sedan när Henke kom hem så blev det till att klippa honom men sen var dagen över för min del. Hopp i säng!!!

Inga kommentarer: