söndag, april 18, 2010

Lång promenad och suveränt bra träning

Fick sovmorgon idag fram till närmare 10. Satt vid datorn en stund och käkade sedan frukost. Vid 12-tiden gick vi ut en promenad i det fina men något kalla vädret. Tanken var först att gå och hälsa på Ida och Gösta men de var inte hemma så istället promenerade vi vidare ut på golfbanan. Vi gick runt hela banan och sedan vidare hem så vi var ute i drygt 2 timmar.

När vi kom hem grillade vi hamburgare till lunch och sedan la jag mig och vilade en stund. Känner mig inte helt fit for fight just nu.

Före middagen så rensade jag var sstationära dator på en massa gammalt skit så att vi kan formatera om helta datorn och rensa allt! Henke fixade middag så efter maten åkte jag till Iggesund för att träna sök med Helena. Dagen till ära var fanns det vilt tinat så 2 gäss, 2 änder, 2 kaniner och en kråka. Vi körde enligt planen sök och långa markeringar och det gick kanon!!! Härligt, supertempo, snabba upptag och fina inlevereringar.

Här kommer några bilder från träningen, Först Etta...
sen Humla...
å så Maggie, dagens yngsta deltagare
Kvällen spenderades tillsammans med Kurt Wallander mfl.

Inga kommentarer: