fredag, april 09, 2010

Matsponsor...

Idag har jag bidragit till att 2 restaurangerna kan drivas vidare... Nja, kanske inte var så betydelsefull insats men jag har i alla fall ätit ute både lunch och middag. Till lunch blev det Thai-mat och till middag blev det pizza.

Innan middagen fick Henke vara hundvakt till Maggie medans jag och Gunilla tog de stora hundarna och gick en promenad efter en grusväg uppe i skogen. En väg som jag aldrig gått efter tidigare men som var plogad och hade en bom så det var ingen biltrafik. Hundarna fick roa sig själva medan jag och Gunilla snackade. Vädret var väl inte så skoj, det har regnat hela dagen men det är ju positivt för det påskyndar nog snösmältningen. Jag hjälpte till ytterligare genom att röra om lite i snön på gården.

Kvällen spenderades framför tvn, härligt! Nu är det helg igen och tack och lov så känner jag mig inte helt slut som jag gjort på fredagarna den sista tiden.

Inga kommentarer: