torsdag, april 22, 2010

Trött

Känner mig såå trött, förstår inte hur jag ska orka åka till Söderköping i helgen och kanske till Göteborg igen om två veckor. Hoppas att jag slipper det även om det skulle vara skoj att komma ner till Gäteborg och hälsa på Camilla med familj igen.

Hur som helst så var kväll en helt oplanerad vilket känns jätteskönt. Jag vilade en stund när jag kom hem men sen fick Henke skjutsa ut mig till Golfbanan. Där gick jag en stor runda runt banan och promenerade sedan hemmåt. Hundarna fick ett tennisbollssök som gick kanonbra för dem bägge.

När jag kom hem hade Henke fixat Kycklingpaj å det var såååå gott. Var väldigt sugen på pajen och Henke hade lyckats perfekt! Fick dessutom en god avokadosallad till. Kvällen spenderades framför tvn och sedan gick jag och la mig i tid.

Inga kommentarer: