tisdag, april 20, 2010

Falun

Denna vecka började verkligen inte bra. Först får Humla "magsjuka" och sen var det min tur. Ja, tack och lov fick jag inte magsjuka men väl ont i skallen och det är inte särskilt kul det heller.
Nu är i alla fal det över och Humla är pigg i magen. Hon fick lite mat i morse och när vi konstaterade att hon mådde bra på det så fick hon ytterligare lite till lunch och sedan full ranson på kvällen.

För egen del åkte jag till Falun idag men höll på hamna i Gustafs då jag råkade trycka lite mycket på GPS:en. Hur som helst efter mycket om och men så ankom vi med 20 minuter till godo och hann tack och lov kasta i oss lite lunch på museiekafét.

Föreläsningen hamnade om ansvar för miljöskulder i samband med konkurser. Rykande aktuellt med tanke på vårt ärende Iggesund Hårdkrom som verkligen verkar vara ett unikt fall i sverige.
Med på föreläsningen var miljöhandläggare och advokater.

Hem från Falun kom vi kl. 19:00 å då väntade middag pannkakor med sylt och grädde sen var jag däckad

Inga kommentarer: