tisdag, maj 13, 2014

Avslutning på Uppfödarutbildningen

Även idag var det full fart. På lunchen var jag ute och sprang med tjejerna 3,5km och men efterjobbet blev det bara en kort promenad med alla hundarna eftersom jag skulle iväg på uppfödarutbildningen. Det var sista gången på foderkursen och Foderkursen var den sista kursen för mig så nu är jag klart och kan sitta och vänta på diplomet…

Har faktiskt funderat på att gå en fotokurs om det kommer någon sådan i kurs. Fotar mycket men kan ju ingenting så det skulle vara kul att lära sig lite mera. Eftersom jag inte kan någon ting så blir det heller inte så svårt att lära sig mera… ;-)

Igår blev det middag på The Bell och idag blev det smörgåstårta till middag eftersom det var sista gången. Mums!

När jag kom hem hade jag fruktansvärt ont i skallen så det blev till att ta en tablett och lägga sig och vila. Huvudvärken gick tack och lov över men jag gjorde ändå tidig kväll…

Inga kommentarer: