måndag, maj 12, 2014

Vilken häktisk vecka det kommer att bli

Henke är som sagt i Kina denna veckan, kommer hem på torsdag å jag har de flesta kvällarna planerade. Rivstartade veckan med en after work på The Bell. Direkt efter jobbet blev det en tur hem till hundarna för att rasta dem och sen ta en snabb cykeltur med tjejerna innan jag åkte tillbaka in till stan.

Trodde att maten inte skulle vara nått vidare på “The Bell” men där får jag allt ändra mig för allt var riktigt gott och jag provar gärna fler rätter så hit kommer jag att gå tillbaka. Efterrätt blev det idag också eftersom ju Lisa fyllde år. Ugnsbakad chokladmousse var en höjdare!

Det blev en tidig kväll så när jag kom hem så gick jag ut i garaget och målade andra varvet på golvlisterna till gäststugan så nu inväntar vi “bara” tapeterna.

Kvällsunderhållningen när jag kom in blev självklart Hockey VM

Inga kommentarer: