tisdag, augusti 20, 2019

Åter till vardagen

Så var det dags att stiga upp tidigt och gå till jobbet igen. Har verkligen mjukstartat efter semestern och inte jobbat en enda hel vecka trots att jag nu är inne på tredje veckan.

En effektiv arbetsdag blev det men oj vad jag var trött på kvällen. Sover halvdåligt nu för tiden och vaknar många gånger under natten. Ligger dock inte vaken utan somnar om direkt men varför vaknar jag hela tiden?

På lunchen blev det en promenad i skogen med tjejerna och Eva-Lotta och Fredrik och efter jobbet var jag för första gången och lämnade blod. Gick bara fint så nu vet jag hur det går till så nu är det väl bara att börja gå regelbundet i fortsättningen.

Henke hade gått med hundarna när jag kom hem så vi packade lite grejer och åkte till Lasse och Birgitta och överlämnade kantareller, hjortron och Fjällöring som plåster på såren för att Esset hade smaskat på.

När vi kom hem blev det middag och sen var Esset i sitt Esse

Inga kommentarer: