onsdag, februari 26, 2020

Första dagen på jobbet

Halsen känns verkligen inte bra men förkylningen är bättre så jag begav mig till jobbet. Han med att gå igenom alla mail och svara på dem eller diarieföra dem. Hade också några enkäter från Kemikalieinspektionen som skulle besvaras så det var mitt fokus idag och jag hann med dem allesammans. Härligt! Nu hoppas jag att det är slut med enkäter för i år.

På lunchen blev det en skön skogspromenad med tjejerna. Lite kallare nu och lite blåsigt men i övrigt fint så jag promenerade en ny runda som jag inte tidigare gått.

På eftermiddagsfikat fick jag en semla som jag egentligen skulle ha haft igår. Mums! Behövde den bättre idag.

Efter jobbet hann jag hem så att vi kunde gå ytterligare en skogspromenad innan det blev mörkt. Himla skönt att hinna ut efter jobbet och slippa mörkret.

Efter maten fick esset apportera lite and och stora apporter tillsammans med Vinna som också tränade fjärrdirigering men idag var hon övertänd så fjärren gick väl sådär…

Inga kommentarer: