fredag, februari 21, 2020

Sjukstuga

Henke låg sjuk hela helgen och till och med tisdag. Jag har känt mig hängig sedan i onsdag och haft för avsikt att gå hem från jobbet men har haft några tidsgränser och har därför blivit kvar hela dagarna. Idag kände jag att jag inte ens skulle gå till jobbet så jag blev kvar i sängen när Henke åkte till jobbet.

Låg hela förmiddagen och kunde konstatera att vädret ute var helt fantastiskt. På förmiddagen fick hundarna vara ute en del på gården och då passade jag på att fotografera dem lite.














Efter lunch tog jag dem på en kort promenad upp på hygget bakom huset. I en solig glänta satte jag mig och solade medan hundarna gnagde på pinnar och rullade sig i riset. Alltid nått…






På eftermiddag/kvällen sorterade jag hundarnas och mina papper som blivit liggande så nu har Esset sin tävlingspärm liksom Vinna. Humlas och Neos pärmar rensade jag och slog sedan ihop det som blev kvar. Ordning och reda! Mina papper är också sorterade i pärmar som då också blev rensade på gamla handlingar. Skönt!

Inga kommentarer: