lördag, februari 15, 2020

Sjukstuga hemma

Henke är sängliggande och ingen av mina träningskompisar har möjlighet att träna idag så då tog jag med hundarna på en långpromenad istället. Gick en runda som jag inte gått på flera år som bara går i skogen. Skönt att slippa trafik men såklart blev jag istället lite blöt.

Tänk att vi inte har någon snö och det än mitten av februari. Istället är det tyvärr lite blött men i nuläget så är det bättre än snö. Hoppas vi slipper de även de sista månaderna…
Blev en två timmars promenad och 11 000 steg på stegräknaren. När jag kom hem var jag så sugen på nått gått så hade tänkte fixa semlor men ser då en annons på facebook. 12-bitar rälsmörgåstårta från Ica Maxi såldes för 300kr. Ibland har man tur! Blev en riktigt god lunch idag!

  

Såg också skidor på tv men jag låg under filt och Svenskarna var väl inte kanonbra så jag somnade faktiskt en stund.

På eftermiddagen gick jag en kortis med tjejerna och tränade sedan lite vilt i hallen. Henke grillade så det blev dagens middag sen såg vi såklart Melodifestivalen på kvällen.

Inga kommentarer: