onsdag, februari 05, 2020

Sundsvall och AW

Veckan fortsätter. Idag fick Henke ta ansvar för hundarna. Vilken skillnad det blev. Förutom att jag inte gick en enda promenad, går normalt 4 promenader/dag med hundarna, så var jag dessutom på möte till Sundsvall. Det innebär att man sitter i bil i en timma, satt på lunch nästan en timma och satt sedan i möte i två timmar för att sedan åka hem i en timma. Då träffades vi dessutom med  jobbet och gick ut och hade After Work vilket innebar att man satt ytterligare i nästa två timmar. Antalet steg sjönk från normala 14000 till 4000 på hela dagen.

Hur som helst å strulade jobbilen med felkoder när vi körde upp till Sundsvall. Den tappade bitvis all kraft så vi var lite nervösa när vi skulle åka hem men då hade felkoden slocknat och kraftlösheten upplevdes inte en enda gång på hela hemresan tack och lov.

After worken var riktigt trevlig! Vi var över 20 stycken som käkade på Manis. Övriga gick sedan vidare för att se Cat Walk men eftersom jag redan sett den så hoppade jag över det momentet.

När jag kom hem blev det istället lite viltapportering för tjejerna men sen slappade jag bara i soffan på kvällen.

Inga kommentarer: