tisdag, mars 22, 2022

APT och inspektion

Även idag var jag på plats på jobbet. APT stod på schemat och för första gången genomfördes det med i stort sett alla på plats vilket är trevligt. Gott fika hade också ordnads till mötet.

Direkt när mötet var klart kl. 11:30 bytte jag om till springkläder. Då Maggan ramlat på skidor igår och skadat höften så fick jag för första gången genomföra rundan på egen hand. Hyffsade löptider i går vände till lång löptid idag men likväl den bästa tiden hittills när det gäller rundan på Håstaäng som har betydligt mera backar.

Direkt efter löprundan jobbade jag på en 20 minuter före lunch som idag bestod av resterna från helgens LCHF Kebabpizza.

Ytterligare 15 minuters jobb innan jag styrde bilen mot Gnarp för inspektion och då slog tröttheten till. Piggade på mig lite under inspektionen men tröttheten låg ändå kvar.

Väl hemma blev det en promenad genom byn och sen middag innan vi slappade framför tvn resten av kvällen.

Inga kommentarer: