onsdag, augusti 21, 2024

Bouppteckning och restaurangbesök

 Blev lite sovmorgon efter gårdagens nattsudd så jag steg upp klockan 09:00. Drack lite kaffe, rastade Esset och åt sedan frukost innan jag kopplade upp mig till ett möte på Teams mellan 10-12. 

Efter mötet gick jag och mamma ut en lite längre promenad med Esset. 

Klockan 14 åkte vi sedan ner på banken för bouppteckning. När den var klar bestämde vi oss för att testa den nya grekiska restaurangen som öppnat på torget så jag, mamma och Thomas käkade middag där. Blev greksallad till förrätt och grillspett till varmrätt. 

När vi var mätte och belåtna promenerade vi hem till lägenheten och drack kaffe och åt efterrätt men först gick jag en liten promenad med Esset.

Satt och pratade en stund och sedan åkte Thomas hem då han skulle jobba i morgon. Jag och mamma blev däremot sittandes till närmare kl. 3 även i kväll. Som vanligt avslutades kvällen/natten med en kort promenad innan sänggång.

Inga kommentarer: