fredag, augusti 16, 2024

I mål....

 Tjoho! Första veckan avklarad. Avslutade med inspektion på Camping, hamn och båttakplats på förmiddagen så det blev en sen lunch. Jag var på jobbet 06:30 och kom inte hem på lunch förrän 13:15.  På lunchen gick jag och Esset ner till Nordenholms kvarn och käkade lite hallon och konstaterade samtidigt att är bron helt färdig. Blev riktigt fin!

När Henke kom hem tog vi en en promenad uppe vid skjutbanan och promenerade till mina nyuppfunna träningstjärnar. Där blev det ansmygning, tolling och passivitet och sedan dubbelmarkeringar över vatten i bägge tjärnarna. Hon är så duktig min lillstumpa.

Till middag lagade vi Ceasarsallad men först gjorde vi en läskande Mojito av de sista myntabladen som fanns kvar.

Trött efter arbetsveckan så somnade en stund i soffan vilket resulterade i att jag inte var så trött när klockan var efter 1 och det verkligen var dags att sova.

Inga kommentarer: