torsdag, augusti 29, 2024

Veckans sista löprunda

 Idag fanns det en hel del skrivjobb att ta tag i samt mätning av radon där jag nu kunde konstatera att det inte var några problem med mätaren. Det betyder att jag även kommer att ha en del ringjobb att ta tag i framöver.

Strax efter klockan 12 åkte jag hem och tog med Esset på veckans 3e och sista löprunda. Blev ännu en 5 km runda så i veckan har det blivit drygt 1,4 mil. 💪

Mat och sedan jobb fram till fikat då jag istället tog en dusch eftersom jag satt hemma och jobbade.

Avslutade arbetet klockan 16:15 då det var dags att åka tillbaka till stan. Henke, som varit till Falun idag skjutsade ner mig. 

Vi var några stycken som träffades på Schweizerian och tog ett glas vin innan vi gick vidare till Magasinet där Fackförbundet Vision hade möte och bjöd på middag. Blev en trevlig AW som avslutades strax före klockan 20.

Rejält trött på kvällen så när vi skulle se lite Paralympics så somnade jag istället.

Bjuder på en bild på en av mina fina Dahlior

Inga kommentarer: