tisdag, augusti 27, 2024

Möte med fotograf vid en tjärn

 På plats på jobbet och Henke åkte hem till Esset så det blev kort lunch trots att jag promenerade till Apoteket en snabbis för att köpa Magnesium.

Efter jobbet var det tänkt att jag skulle åka till Iggesund och träna med Zenitha men då hennes hundar satt i sin kosttillskott och inte mådde så bra så åkte jag istället till Lingarötjärnen och tränade på egen hand. Först blev det dock en promenad hemma i byn medan Henke drog iväg på en löprunda. 

Körde dubbelmarkeringar i vatten samt vattendirigeringar varvat med lite gåsapportering. Började dock med ansmygning och passivitet. När jag precis var färdig med den biten kom det folk. Det visades sig vara Fotograf Philippe Rendu. Han har i år en utmaning där han på sin facebook ska lägga ut en bild om dagen. https://www.facebook.com/share/p/3H4ti36W1fKbjRq9/?mibextid=WC7FNe

Idag, på dag 240 blev det jag och Esset 😍


Träningen i övrigt gick väldigt fint!


När jag kom hem så kom jag hem betydligt tidigare än jag gjort om jag åkt till Iggesund och tränat så därför bytte jag om och tog med Esset på en 4 km löprunda. Bästa tiden hittills i år 👍

Efter den blev det renskav och ris till middag innan jag mer eller mindre däckade i soffan framför tvn.

Inga kommentarer: