torsdag, augusti 15, 2024

Träning vid Lingarötjärnen

 Idag var jag på jobbet på förmiddagen och passade då på att åka en runda för att följa upp några ärenden sedan före sommaren. 

Vid lunch åkte jag hem till Esset och tog då en kortare löprunda, våran normala eftermiddagspromenad genom byn och sedan satt jag hemma och jobbade de sista arbetstimmarna för dagen.

På kvällen gick jag en kort promenad och sedan åkte jag till Lingarötjärnen för att träna med Zenitha. Blev ansmygning och passivitet vid tolling och sedan dirigering och dubbelmarkeringar och Esset är verkligen tillbaka om än någon hetare än tidigare. Hon är dock jätteduktig på jobben.

När jag kom hem hade Henke rensat alla våra gula kantereller så det är klart. Den här laddningen torkades.

Till middag lagade vi Morotssoppa och vitlöksbröd.

Inga kommentarer: