torsdag, september 20, 2007

På rätt väg

Äntligen! Idag har jag börjat käna av att förkylningen går åt rätt håll! Inte för att jag är frisk men idag har jag i alla fall orkat vara upp lite och det känns skönt. Får se om jag orkar ta mig iväg till jobbet i morgon. Skulle kännas bra för i helgen vill jag verkligen ut och träna. Fick PM:t från Tollingjaktprovet i Södertälje idag så nu är det full fart mot nästa helg!

Rensade i garderoben under trappen idag och det var välbehövligt men det blev inte så mycket som slängdes, mest att grejerna hamnade på rätt plats nu! Å så en del grejer som åkte ut i förrådet istället...

Hundarna har också fått sig en kort skogsprommenad idag... Orkade bara en kort bit men det gav i alla fall dem tid att springa av sig lite.. Här kommer några höstiga biler från promenaden.

Neo spanar i skogen

Humla och Neo i en skogsglänta

Humla och Neo i vackert rödfärgat blåbärsris

Lingonris

Neo och Humla har bäddat ner sig

Neo i skogen

Neo & Humla i skogen

Inga kommentarer: