måndag, september 17, 2007

Sjuk

Jaha, då kom svaret på varför det gick såå himla tungt att springa igår. Hade ju ont i halsen men idag när jag vaknade kände jag mig riktigt risig. Naturligtvis hade jag varit vaken flera gången under natten eftersom halsen gjorde så j-la ont! När jag tog feber efter frukosten så visade temmetern på 38,2... Jaha....

Gick till jobbet i alla fall eftersom jag ville få in alla möblerna i mitt rum. Golvet bonades ju under torsdag och fredag men idag fick jag altså flytta in igen. Sedan behövde jag kolla kalendern för att se vad jag hade bokat i veckan. Det var såklart en hel del så det är bara att inse fakta att det får göras någon annan vecka.

Hade tur som gått till jobbet idag för Unå bjöd på smörgåstårta eftersom han fyllt år. Smaskens!!! Skulle sedan åka hem men eftersom Henke skulle ha bilen så kunde jag inte åka förrän 11.30. Gjorde sånt som inte krävde så mycket energi och åkte sedan hem.

Gick en kort promenad med hundarna och la mig sedan i soffan. Somnade direkt och sov i 2 timmar innan jag faktiskt tog tag i SSRK:s bokföring så nu är den klar tills det kommer in nått nytt som ska betalas eller bokföras. Skönt att ha jaktprovet bokfört i alla fall...

Kvälen spenderade jag i lugn och ro i soffan. Unnade mig faktiskt en Baileys... kan ju göra gått åt halsen *Hehe*

Inga kommentarer: