måndag, september 24, 2007

Tittade in på jobbet lite snabbt

Idag pallrade jag mig till jobbet. Utrustade med en ny förpackning Otrivin, en rulle mjukt toapapper och en förpackning varmakoppen... Skulle jag klara en dag på det???

Ringde hälsocentralen direkt på morgonen och fick en tid klockan 10:45. GIck dit och de konstaterade att det "bara" var ett virus och att det satt i Bihålorna så det blev Renexin och sjukskrivning ytterligare max en veckan. Gick till apoteker och hämtade ut medicinen, hämtade linserna hos optikern och köpte några kort till Emil och Amanda. Gick sedan tillbaka till jobbet, käkade lunch och lämnade sjukintyget och åkte sedan hem och la mig...

Fick ruggigt ont i huvudet/pannan. Det tryckte som tusan hela eftermiddagen ändå fram till kvällen. Skrev korten till Emil och Amanda och såg tv, mer orkade jag inte den här dagen...

Inga kommentarer: