tisdag, september 11, 2007

Springning och dummieletande

Idag efter jobbet bytte jag om till träningskläder och gick upp i skogen. När jag kom till vändplanen började jag springa och sprang till Idsjön- Bodsjön för att leta reda på dummiesen som blev kvar sedan igår. Roland och Gunilla var också där och Kokki var bilig för tillfället eftersom hon rullat sig i människobajs och varit borta i 10 minuter. Neo var hemsk på henne då hon precis löpt klart och dessutom luktade annat smaskens. Det blev koppel på till slut...

När de åkt släppte jag honom och började leta... Neo var borta efter en stund men jag förutsatte att han var och nosade efter Kokki. Efter en stund tycker jag mig höra en bil så jag blåser på Neo men inte kommer han... Efter ytterligare ett tag hör jag Gunillas röst. Tror ni inte att den korkskallen sprungit ikapp dem i bilen och jagat dem... Aldrig har väl Neo jagat bilar men i går verkade han mer testosteronstinn än vanligt!!! Blev koppel på igen tills vi hittat dummiesen och då gick vi ner till vattnet för Neo var rejällt törstig efter sin springtur...

Efter att hundarna badat av sig så gick vi tillbaka upp på grusvägen och sprang sedan nästan hela vägen hem.

Väl hemma gjorde jag iordning maten och på kvällen satt jag sedan med SSRK:s nya hemsida resten av kvällen men såg såklart CSI också

Inga kommentarer: