onsdag, september 19, 2007

Sjukdag 3

Ha så har vi nått til sjukdag nummer 3. Inte någon större förbättring men idag har jag i alla fall orkat köra två maskiner med båtgrejer. Inte mycket att ta rätt på men udda färger så de måste tvättas separat. Nu är allt från båten tvättat och diskat så man får väl anse att båtsäsongen är slut för denna gång. Ett verkstadsbesök väntar dock nästa vecka å sen så ska väl båten vinterförvaras också...

Annars har jag bara legat och sovit hela dagen idag också. Ett och annat tv-program har jag sett men det är bara sporadiskt för jag orkar inte hålla koncentrationen uppe. Tror inte att det blir nått jobb för min del ned här veckan såsom jag käner mig nu.

Däremot känner jag lite smått panik för tollingjaktprovet som jag kommit med på till nästa helg. Vill ju ut och träna såklart!

Inga kommentarer: