måndag, november 17, 2008

Fortfarande sängliggande

Ja, jag är fortfarande sängliggande... Å bara att jag sover fram tillklockan 11:00 talar ju sitt egna språk. Har ju inte kunnat sova längre än till klockan 8 på hur länge som helst...

Hur som helst så blev ju frukosten istället lunch eftersom klockan var 12 innan jag läst tidningen och diverse reklam som kommit under natten...

Så när jag ätit var det dags för hunarna att få komma ut igen. Tog som vanligt bilen upp i skogen och lät dem springa av sig. Det blir verkligen inte mycket vettigt gjort för dem nu för tiden...

När vi kom hem igen hände inte så mycket mera på hela dagen utan jag låg framför tvn hela dan. Fixade och rensade bort lite skitbilder från datorn en stund men annars blev det inget vettigt gjort...


När Henke kom hem åt vi lite korvstroganof och sedan gick han ut med hundarna en sväng. När de kom hem blev det glögg igen. Vi har redan hunnit tömma 7 flaskor, de flesta från förra året så vi måste allt se till att få tag i Blossas 08 glögg för den har vi ännu inte smakat.

Inga kommentarer: