onsdag, november 12, 2008

Sjuk och ny tv

Vaknade mitt i natten med halsont vilket inte ville släppa trots halstabletter så från kl. 04 så sov jag inte mycket. När jag duschat tog jag feber och konstaterade att jag hade 38 så det förklarar varför jag var så stel i kroppen.

Hade en del planerat så jag åkte till jobbet och lämnade över lite arbetsuppgifter, skrev ett yttrande och ett beslut men åkte sedan hem.

Passade direkt på att rasta hundarna i skogen. Tog bilen ut å sen fick vovvarna springa runt medan jag i sakta mak gick en kort sväng.


När jag kom hem somnade jag direkt. Henke väckte mig tillfälligt nån gång under eftermiddagen men jag somnade om och vaknade inte förrän klockan 16:00.

När Henke kom hem hade han med vår nya tv till sovrummet så ni kan ju gissa vad han sysslade med under kvällen...

Jag spenderade i alla fall hela kvällen i soffan framför tv/dator. Några koppar glögg värmde gott!

Inga kommentarer: