onsdag, mars 04, 2009

Oj oj oj

Idag var det verkligen en dag med ditten och datten. På jobbfronten var jag effektiv värre med pappersjobb hela förmiddagen. Såklart hade jag glömt mina nycklar hemma och jag som skulle hem på lunch. Det betydde att jag fick åka förbi Henkes jobb och hämta hans nycket samt en tur förbi Mo skola för att hämta en halsduk som jag glömde när vi var där på inspektion förra veckan. Åkte sedan til bussogds med vattenprover och sen hem på lunch.

Hundarna är rätt ysliga och styrsliga när man kommer hem. De liksom jagar upp varann. Promenaden gick dock bra och lunch fick jag i mig också.

Tillbaka till jobbet och hämtade Per och Erik. Erik skulle skjutsas hem då han fått Migrän och jag och Per skulle på inspektion på en anmälan om misstänkt matförgiftning. Ett skitställe om jag får säga det själv men inspektionen gick i alla fall OK.

Tillbaka till jobbet för lite ytterligare jobb fram till klockan 16 då jag hämtade Henke på jobbet. Åkte hem och bytte om och körde sedan upp i skogen för att rasta hundarna. Såklart lyckas vi köra fast och kom inte loss förrän efter 30 minuter så det blev en tämligen kort promenad. Henke skulle på Skepparexamenkursen så vi var tvugna att åka hem till 17:30 för att han skulle hinna få lite mat i sig.

När han åkt åt jag i lite mera lugn och ro och såg sedan tv och uppdaterade SSRK-nh:s hemsida samt skrev i min egen dagbok. Ja mer hände det inte i dag.

Inga kommentarer: