torsdag, mars 26, 2009

SSRK möte

På jobbet blev det både 2 st inspektioner, provtagning och skrivelser under dagen.

Efter jobbet var det snabba ryck. Jag hade tagit med hundarna efter lunch så de satt i bilen i 2 tvimmar då det blev väldigt sen lunch idag. Efter jobbet hämtade jag Henke som fick köra hem bilen medans jag gick med hundarna. Kom hem klockan 17:20 och då var det bara att förbereda sig för att åka iväg igen.

Helena hämtade upp mig klockan 17:45 så åkte vi till Ulrika för att ha SSRK möte. Vi fikade, diskuterade hundaktiviteter och såklart pratade hund. Innan vi åkte hem stannade vi till på Kvantum då Helena skulle handla lite.

Hemma gjorde jag iordning en god räksmörgås då jag inte hunnit äta nån middag före mötet. Unnade mig också ett glas vin till s¨det blev riktigt festligt. Mycket mera hann jag inte med innan det var dags att krypa till kojs....

Inga kommentarer: