fredag, mars 27, 2009

Swisch...

... så var det helg igen. Härligt är det men jösses vad tiden går fort!

Dagen präglades av lite smått och gott. Lite skrivelser, lite telefonsamtal och lite allmänna diskusioner om allt från skjutbanor till livsmedelsverksamheter.

På lunchen åkte jag hem till hundarna men det var så blåsigt och tråkigt så det blev en kort promenad. Efter jobbet åkte jag istället ut på golfbanan och promerade lite samt körde lite linjetag med höger/vänsterdirrigeringar. Det gick bra för Humla men Neo var helstressad så han fick inte köra nått... Hoppas att dirrigeringsträningen är klar snart, dvs att snön försvinner nån gång så att vi istället kan köra lite sökträning istället.

När jag kom hem så käkade vi pizza sedan åkte Henke på grabbfest medans jag slappade i soffan, pratade med Helena, ¨såg Let's Dance finalen och surfade runt för att hitta nån vettig videokamera vilket jag tycker skulle vara kul att ha. Har nog hittat en som jag gillar nu. Vill nämligen ha en med pistolgrepp och då är utbudet lite begränsat. Vi får väl se när det blir nått inköp.

Inga kommentarer: