måndag, mars 16, 2009

Snabbstart

På jobbet blev det en intensiv och effektiv dag helt i byråkratins tecken. Hann skriva 30!!! avgiftsinklassningsbeslut vilket resulterade i en värkande nacke men det känns ändå skönt att ha kommit igång och är på god väg.

Efter jobbet åkte vi och provkörde en ny (begagnad) Saab 9-5 och sedan åkte vi till Ida och Gösta och bokade en fjällsemester till Vemdalsskalet. Ska bli härligt att få åka slalom igen, det var flera år sedan sist.

Väl hemma gick jag ut med hundarna direkt för att ta vara på det lilla dagsljus som var kvar. Blev en promenad upp i skogen. Humla fick apportera kaninm, and och kråka ett par gånger men det är ju så mmycket snö och dessutom var viltet skabbigt så jag nötte inget. Det fungerade bra från början så vi avslutade medans tid var och dumpade viltet i en ravin innan vi gick hemmåt igen.

Henke hade förberett korvstroganoff när jag kom hem så det blev middag och sedan Halv 8 hos mig innan jag klippte Henke. Resten av kvällen blev jag sittandes vid datorn.

Inga kommentarer: