torsdag, mars 05, 2009

Stress...

Som vanligt en stressig dag idag... Känns som om hela veckan har varit ett enda stress...

Dagen passerade i ett naft. Jag skulle egentligen ha åkt ut på inspektion men istället blev det lite inläsning och sedan en liten utryckning på ett misstänkt dieselutsläpp. Vi skulle ha åkte hem klockan 16:15 för att hinna ut med hundarna innan Henke skulle iväg på loge men jag var inte klart förrän kl.17. Annans, full fart igen altså...

Hem, byta om och sedan lassa in alla hundarna i bilen och ta med dem upp i skogen. Där fick de springa och jobba sig fram i riktig djupsnö. Blev inte så långt men de verkade nöjda resten av kvällen i alla fall...

Väl hemma duschade Henke medans jag skottade gården åt Roland och Gunilla och sedan skjutsade jag ner Henke på stan. När jag kom tillbaka hem kokade jag palt till middag. Ja, jag kokade inte egen palt utan värmde palt som jag hade i frysen.

Gjorde också lite efterrätt senare på kvällen i form av frysta blåbär med varm kolasås, Smaskens!

Mätt och belåten somnade jag på stört, var helt slut!

Henke kom hem vid 22:30 tiden och då gick jag och la mig på riktigt och somnade direkt igen. Måste vara i behov av en del sömn....

Inga kommentarer: