söndag, juni 21, 2009

Dagen-efter-lunch

Sov inte nått vidare i natt så jag blev liggande länge, mamma ringde och väckte mig klockan 10:30. Bara till att stiga upp för att hinna göra sig klar till lunchen. Duscha, köka, gå och hämta bilen och sedan åka ut och hämta hundarna som spenderat natten i Saltvik hos Roland och Gunilla.

Vädret var fint, soligt och helt OK varmt. Birgitta hade dukat upp i trädfården så många av gårdagens gäster anlände för att att träffa brudparet än en gång. Blev en god och trevlig lunch men presentöppning och senare också avsked till de gäster som hade långt att åka.


Vi kom hem vid 16-tiden och Henke åkte då och hjälpte till att riva festtältet på Hällan medans jag tog en promenad med vovvarna och hamnade så småningom på Hällan jag också. Vi promenerade hemmaåt och tog sedan en tur för att hälsa på Ida och Gösta som varit iväg på semester i Småland.

På vägen hem från dem vid 20-tiden så åkte vi och köpte pizza som vi käkade till middag. På kvällen kollade vi igenom lite bilder så jag får väl lägga så småningom...

Behöver jag säga att jag däckade i soffan

Inga kommentarer: