torsdag, juni 04, 2009

Hundgård inköpt

Japp som rubriken förtäljer så är nu hundgården inköpt. Men dagen började redan klockan 05:00 med att jag vaknade med huvudvärk, ingen bra start... Tog en tablett och la mig igen men kunde inte somna. Hämtade en kylmask men inte heller detta gjorde att jag somnade. Klockan 06:30 var jag tvungen att stiga upp. Duschade och åkte sedan till jobbet. Tog nya tabletter där och satt i fikarummet en stund och pratade med kollegor å tack och lov så gav huvudvärken med sig.

Jobbade på hela dagen och var ute och käkade på lunchen. Efter jobbet åkte vi direkt upp på Håsta och hämtade släpvagnen och åkte sedan på djur och fritid som hade utförsäljning då butiken upphör. Passade på att köpa färdiga sektioner så att vi kan bygga en hundgård. Nu ska vi bara se till att bugga en lekstuga också som får fungera som hundhus.

Direkt efter att vi lastat på sektionerna hoppade jag in i Helenas bil och åkte till Ingela för att ha styrelsemöte SSRK N:a hälsingland. Ingela hade fixat en god soppa som vi började med och sen hade de också bakat en god banankaka. Vilket bra möte det blev!!!

Väl hemma så orkade jag inte så mycket mera. Vi var väl hemma runt 21:30 ...

Inga kommentarer: