onsdag, oktober 14, 2009

Däckade...

Jobbade på som vanligt idag, var ute på en inspektion men och hade personalmöte på eftermiddagen men annars händer väl ingeting utöver det vanliga.

Efter jobbet åkte jag och frågade efter utlovad offert från Hälsingegolv men den var inte klar så den ska jag få mailad till mig på fredag. Åkte sedan och hämtade Henke på jobbet och sen åkte vi och köpte 8 säckar jord på Granngården. Efter detta köpte vi en enkel tidersåg på ÖB och avslutade på OK där Henke bytte den trasiga lampan på bilen.

Full fart hem och ombyte för oss båda. Jag gick upp med hundarna i skogen och Henke stack ut och sprang. Hundarn sprang de också, dock inte jag. Neo sprang så fort att han tappade sin fina gula väst så den måste vi ut och leta i dagsljus nån dag. Han lyckades också hitta en älgslaktplats där han glatt stod och mumsade i sig...

Så fort jag kom hem så tvättade jag de sista fönstrerna utvändigt men det var gränsfall att det gick, det var nämligen minusgrader när jag gjorde de sista rutorna...

Henke fixade spagetti och köttfärssås som vi åt medans vi såg Halv 8 hos mig och efter maten däckade jag direkt framför nått annat tv-program

Inga kommentarer: