måndag, oktober 19, 2009

När ska dagen komma...?

När ska dagen komma då man inte känner att man måste/borde göra en massa saker. Börjar bli rejällt trött nu för det är såå mycket som hänger över en. Snart vill jag ha hela "listan" gjord å bara få vara ledig... Undrar om den dagen någonsin kommer.

Idag blev det i alla fall mera cesiummätningar och dessutom en sväng för lite inköp inför festen på jobbet imorgon.

Åkte hem och fortsatte i ett rasande tempo. Lagade pasta och pastasås i ett rasande tempo och käkade efter 15 minuter när Henke kom hem.

Det hade hunnit bli märkt när jag gick ut så det blev en promenad efter väg ikväll.

Hundarna verkade nöjda med det så när jag kom hem kokade jag älgkött, tog rätt och frös in matlådor. Lästa veckans reklam, gjorde bokföringen för SSRK och pratade med mamma i telefon.

Behöver jag säga att jag var helt slut klockan 21:45 när jag äntligen kom till ro i tv-soffan

1 kommentar:

Tina sa...

Det finns egentligen inga måsten och borden...
Det man måste göra är att bestämma sig och ta konsekvenserna av det!
... men det är ju lätt att säga!
//tina