fredag, oktober 16, 2009

Plantagen

Cesioumprover och splittrat jobb blev det idag men det är skoj... Kul att få göra nått lite mera praktiskt på jobbet som annars är rätt rejällt teoretiskt.

Gott fika fick vi på eftermiddagen och sen tog jag mig friheten att flexa ut lite tidigare idag för att sticka upp till Sundsvall för att köpa lite växter på plantagen. Det gick bara fint så på söndag blir det plantering. Tyvärr fick jag itne tag i tillräckligt många men jag kan alltid komplettera med en till planta till våren.

Kom hem klockan 19 och då blev det matlagning och älgköttskokning. Jag tar nämligen hem köttet som vi möter och ger det till hundaran. Behöver jag säga att de uppskattar allt älgkött jag tar hem, hittills 5kg.

Kvällen spenderades annars med lite räkningsbetalning, Idol (såklart!!!) och SSRK jobb

Inga kommentarer: