fredag, oktober 02, 2009

Ett och annat

Igår och idag har det hänt ett och annat på det personliga stadiet som jag INTE kommer att gå in på här i dagboken. Jag må skriva om det mesta men vissa saker undenhåller jag ändå er läsare ifrån. Det kan vara personliga saker eller saker som andra människor kanske inte skulle uppskatta att läsa om på nätet. Igår och idag intäffade lite sådana saker som jag helt enkelt väljer att inte skiva om...

Det jag däremot kan skiva om är att vi äntligen haft ett golvföretag hit som tittat på vår hall som vi planerar att lägga in nytt golv i. Tyvärr innebär det en hel del extrajobb vilket kommer att fördyra det hela lite men vi får väl se vad det hamnar på i slutändan. Nu har de i all fall varit hit och tittat och till veckan får vi offerten.

Annars så gick vi en skogspromenad med hundarna på torsdagkväll som skulle sluta illa trodde jag. Neo och Humla sprang och röjde lite som vanligt och plötsligt skriker en hund till gång på gång. Jag ser Neo ligga ute i skogen och tänker att nu har han brutit nacken eller nått. När vi kommer fram till honom ser vi att han inte alls ligger och står mellan två klippblock. Han är inte fasklämd men står på tre ben mellan stenarna å skriker. Han hade nog skuttat på mossan som försvunnit under fötterna så att han trillade ner mellan blocken. Han verkar relativt oskadd även om han var varm på höger bog men kunde ändå hänga med resten av promenaden om än något halt. Hua vad han hann skrämma mig.

På fredag jobbade jag bara eftermiddag och var enormt trött så i stort sett hela kvällen sov jag. Packade lite inför morgondagen och käkade tacos men annars blev det inte många knop idag.

Inga kommentarer: