fredag, oktober 09, 2009

På god väg mot helg

Jobbade på som vanligt inne på kontoret hela dagen idag. Hände väl inget utöver det vanliga direkt. På lunchen gick i ut och käkade, inte thai för ovanligthetens skull. Efter jobbet åkte vi en snabbis på systemet och sedan åkte vi hem.

Henke skulle iväg på grabb/gubbmiddag och jag tog en promenad med hundarna. Idag la jag ett bruksspår till Neo, 600m med 4 föremål. Det var år och dar sedan Neo spårat men takterna sitter i och han var verkligen suveränt duktig och missade inte nått. Fort går det också... Humla fick bara skogspromenaden som vi gjorde före Neos spår men hon är ju den som annars fått jobba betydligt mer.

Efter skogsbesöket åkte jag hem och gjorde middag, lövbiff med pepparrot och pommesfrittes.

På kvällen såg jag Idol och somnade till sist i soffan precis i samma veva som Henke ringde och ville ha hämtning. Hämtade honom och Melker och skjutsade hem honom till Iggesund. När vi kom hem satt jag vid datorn en stund men sen somnade jag.

Inga kommentarer: