torsdag, oktober 22, 2009

Morgontrött

Ännu en fruktansvärt tung morgon.... Åhh vad jag längtar tills jag kan ta sovmorgon!!!

Dagens happening blev i alla fall att det verkar som om jag fått tag i en hantverkare som kan fixa vår hall till ett rimligt pris. Nästan hälften jämför med en annan som vi fått offert ifrån men exakt pris har vi inte fått än så man ska väl inte ropa hej riktigt än....

Annars hände väl inte direkt nått sensationellt på jobbet. Efter jobbet åkte vi upp i skogen för att försöka hitta Neos tappade reflextecke men inte heller idag lyckades vi trots att både jag, Henke och hundarna gick och letade. En skön promenad fick vi i alla fall... Å dagens andra happening var ju att min nya pannlampa Silva L1 kom idag så nu är den invigd men jag ska gå i riktigt riktigt mörker också för då kommer den verkligen till sin rätt.

Till middag gräddade vi idag våfflor som vi såklart åt med grädde och sylt

Inga kommentarer: