onsdag, februari 10, 2010

Alltid är det nått...

Denna vecka har hittills varit precis som förväntat fullproppad med blandade grejer...

Efter lunch åkte vi till Bergsjö för ett möte och Henke rinde då fär att meddela att hundarna blivit överfallna på lunchen, av en katt!!! Neo hade fått ett litet rivmärke på nosen och Humla hade ett ungefär 1 centimeter långt rivmärke precis under ögat. Hoppas nu bara att det inte blir några problem så att det blir inflammerat eller nått.

Efter jobbet var jag helt slut med lite lätt huvudvärk. Vi käkade korvstroganof med ris och sen la jag mig en stund. Huvudvärken blev inge bättre men inte heller sämre så jag släpade mig ut med hundarna en sväng. Blev ingen jättelång promenad idag men de fick springa lös en del och dessutom hade jag med några tennisbollar så de fick gå på ett par linjetag a´ca 100m och det var såklart inga som helst problem då de ju hade sett att jag lagt ut bollarna.

Kvällen slutade i soffan med fortsatt huvudvärk.

Inga kommentarer: