tisdag, februari 09, 2010

En trevlig promenad

Igår slog jag äntligen till med ett objektiv en Tamron 18-200 blev det till sist. Beställde det på Expert så på torsdag ska jag gå och hämta det. Ska bli spännande att se hur det fungerar. Snikade lite och tog ett objektiv utan bildstabilisator men funkar det dåligt på avstånd så har jag ju mina andra objektiv så får jag använda detta på närmare avstånd.

Annar så gick jag en trevlig promenad med hundarna ikväll. Gick en rejäll promenad med lite blandat koppelpromenad/frigående. Å trot eller ej men idag gick Neo riktigt bra! Fick två hundmöten som också gick kanon så det kändes riktigt skönt och jag kände mig lugn och glad efter promenaden.

Kvällen spenderades med att jag påbörjade en ny hemsida för SSRK Norra hälsingland. Ska försöka göra den klar i morgon och sedan publicera den på torsdag och allt går som planerat.

Inga kommentarer: